Corona-registratie voor bijeenkomsten

Vanwege landelijke maatregelen met betrekking tot Corona zijn wij als gastheer voor (besloten) bijeenkomsten verplicht om de namen en contactgegevens van alle aanwezigen te registreren. Daarnaast vragen wij om een korte gezondheidsverklaring, waarmee u aangeeft geen klachten te hebben die kunnen duiden op een besmetting met Corona.

Dit kunt u het best digitaal doen via het formulier op deze pagina. Na registratie ontvangt u een email-ticket, wat geldt als registratiebewijs en als gezondheidsverklaring. We vragen u bij binnenkomst om het ondertekende ticket in te leveren. 

Privacy: uw contactgegevens worden uitsluitend gebruikt voor een eventueel bron- en contactonderzoek door de GGD indien blijkt dat er een besmetting heeft plaatsgevonden op de bijeenkomstDe gegevens worden bewaard tot 2 weken na de bruiloft. Daarna worden de gegevens verwijderd.

Hartelijk dank voor uw begrip en medewerking.  Namens Team Bredelaar

 Alleen samen krijgen we Corona onder controle!

 

Coronaregels voor gasten

  1. Houd ten alle tijden 1,5 meter afstand tot een ander
  2. Ontsmet handen bij binnenkomst en gedurende de dag meerdere malen
  3. Schud geen handen, geen knuffels
  4. Nies of hoest wanneer nodig in je elleboog 
  5. Blijf zoveel mogelijk op je plaats en loop zo min mogelijk rond. Je hebt in principe een vaste plek
  6. Volg de aanwijzingen van onze medewerkers en respecteer deze. Indien je je niet aan de aanwijzingen houdt behouden wij ons het recht voor om passende maatregelen te treffen.

Hartelijk dank voor je begrip en medewerking.

Team Bredelaar
Samen krijgen we Corona onder controle!

Corona-registratie formulier

  • S.V.P. Individueel inschrijven! Maximaal 1 persoon per inschrijving!